Tudung awning scuba Ungu Gelap

RM19.90

Sekolah dah nak buka semula. Tudung Sekolah Si Comel dah ada ke belum? 😍 Mommies dah tak perlu susah2 nak cari tudung sekolah yang berkualiti, kami sediakan semuanya 😍

♥️ Mudah Bentuk
♥️ Sejuk
♥️ Tidak Berat dan Tidak Terlalu Ringan
♥️ Mudah Iron
♥️ Pelbagai warna dan saiz
♥️ Jahitan Istimewa – Membuatkan tudung on point dan kemas.

Description

Tudung sekolah awning scuba jenama tudungsicomel 

Tudung sekolah awning scuba yang dihasilkan insyaa Allah memberi keselesaan maksimum buat Si Comel. Sulaman Benang Rapat mempunyai banyak kelebihan, diantaranya ialah:

Sulaman Benang Rapat Exclusive tudung sekolah awning scuba

Sulaman Benang Rapat Exclusive

✅ Serap peluh – Sesuai buat Si Comel yang aktif
✅ Lembut – Selesa pada kulit Si Comel yang sensitif
✅ Tidak Jarang – Aurat Si Comel terjaga
✅ Sesuai semua peringkat umur – Kita juga hasilkan saiz Dewasa buat penggemar memakai tudung sarung

tudung sekolah awning scuba warna maroon
Tinggi : 156
Saiz : M

 

Tudung anak dah lusuh? Ada yang dah macam belacan? 😅


Biasa lah tue, kanak-kanak aktif itu biasa, menghayati zaman kanak-kanak mereka. Biarkan sahaja kerana mereka sedang ‘explore the world’ .

Kita pun macam tue juga dulu-dulu kan… cuma zaman ‘comot comel’ kita dah berakhir hehe 😊

Saya ada jual tudung sekolah awning lembut dan scuba. Tak mahal pun, cuma RM16.90 sahaja sehelai untuk  awning lembut dan RM19.90 sahaja untuk awning half scuba, lebih terbentuk comel in shaa Allah.

Lycra lembut dengan Jaminan 180 hari. Tak suka, kita tukar atau refund. Yang penting anak puan selesa. anak puan macam anak saya juga 😊

sebelum dan selepas memakai tudung sekolah awning scuba

Dari kiri.. nak kanan?! 😍

TudungSiComel sedia membantu mommies selesaikan masalah tudung yang dah jadi belacan!

Insyaa Allah Si Comel lebih bersemangat ke sekolah dan lebih selesa menuntut ilmu 🥰

Bukan sahaja kurikulum, kokurikulum pun selesa walaupun berpeluh dan aktif! 😍

💙 Soft Lycra menyerap peluh dan sejuk tau mommies!

Alhamdulillah ramai ibu, mama, umi, mummy yang happy bila tengok anak-anak kemas dari masuk pagar sekolah sampai keluar pagar sekolah.

Keistimewaan tudung sekolah awning scuba jenama tudungsicomel

Kenapa saya suka awning scuba nie sebab ianya terbentuk elok, on-point giteww hehe… 🤭

Awning scuba #tudungsicomel tak sama dengan awning scuba tudung biasa di pasaran.

Warna awning dan badan tudung sama, sebab lapisan scuba dijahit pada bahagian dalam awning 😊

Seharian anak-anak ke sekolah, in shaa Allah masih kemas 😀

Tudung kemas, anak-anak pun in shaa Allah selesa dan dapat tumpukan perhatian dalam bilik darjah.

tudung sekolah awning scuba Putih Nila

 

APA BEZA TUDUNG SEKOLAH WARNA PUTIH NILA DAN WARNA PUTIH MUTIARA?

Perbezaan tudung sekolah awning scuba warna Putih Nila dan Putih Mutiara
Perbezaan warna Putih Nila dan Putih Mutiara

 

Warna Putih Nila ni biru ke? Mudah saja nak bandingkan warnanya sebab perbezaan agak ketara.

Putih Nila bukan lah warna biru seperti yang kita selalu dengar, ianya putih tapi sedikit sahaja kebiruan. 😊

Kebiasaannya ibu-ibu lebih sukakan warna putih nila sebagai warna baju sekolah dan tudung sekolah agar sentiasa kelihatan baru dan sukar untuk kelihatan lusuh walaupun dibasuh berulang kali 😊

Berbeza pula dengan warna Putih Mutiara. Putih Mutiara adalah warna putih bersih, seakan akan warna putih susu 😊

Mudah nak beza warna putih nila dan putih mutiara dah lepasni 😍🥰

 

Jaminan 180 hari

jaminan 180 tudung sekolah awning scuba

Jaminan kita nie special, tak semestinya ada defect / rosak pada tudung baru boleh tukar / refund.

Apa sahaja yang rasa tak puas hati dan rasa tak berbaloi dengan wang yang dibayar, semuanya termasuk dalam jaminan 180 hari kita 😊

Yang penting, anak-anak puan rasa selesa dan gembira bertudung dengan #tudungsicomel. Anak-anak puan, anak-anak kami juga, pastinya kita nak kan yang terbaik untuk mereka 😃

ukuran & pilihan warna tudung sekolah awning scuba

ukuran saiz tudung sekolah awning scuba

Plihan warna tudung sekolah awning scuba

 

ootd customertudung sekolah awning scuba warna biru pengawas dan putih nila

 

tudung sekolah awning scuba warna Putih Nila

tudung sekolah awning scuba warna Royal Blue

tudung sekolah awning scuba warna merah cili
Awning scuba Merah Cili

 

Boleh juga dapatkan tudung ini di shopee kami klik di sini.

Additional information

saiz tudung

SS [5 – 9 tahun], S [9 – 11 tahun], M [11 – 15 tahun], L [15 – Dewasa]

You may also like…