Sale!

Tudung sekolah dagu getah Himayya Mayya Irdina

RM25.00

Sila pilih warna & saiz. Kemudian, scroll atas untuk tengok gambar 👆

Details baca kat bawah 👇

SKU: N/A Category:

Description

`

Kenapa anda perlu dapatkan Tudung Sekolah Mayya Irdina dari Himayya?

himayya

AWNING LEMBUT

  • gulung masuk beg pun tak patah
  • tudung mesra ibu hihihi – senang jaga. basuh la cara mana pun. senang jaga

CUTTING MUKA DIJAMIN FIT dan KEJAP

  • tak longgar dan tak ketat
  • pasti ngam di muka anak anda

LUPAKAN SEGALA PIN DAN BROOCH

Design Mayya Irdina yang direka khas dengan saiz muka fleksibel memastikan anda tak perlukan lagi pin atau brooch.
Jauh sekali nak kena menjahit ruang muka besar nak bagi kecil.

Takde lagi la isu cari brooch pagi-pagi sebelum pergi sekolah 🙂

KAIN BERKUALITI, TAK CEPAT ROSAK

  • Material lycra pandora – kain tak jarang dan tak panas.
  • Sesuai untuk aktiviti harian anak-anak yg aktif ; pergi tuisyen, mengaji, main di taman, kokurikulum, gotong-royong sekolah, main badminton, jogging di taman, eh semua lah!
  • ringan dan cepat kering
  • material mudah dijaga. masuk washing machine takde masalah

Cara cuci pun senang. Malah tak perlu iron kot??

PILIHAN SAIZ TUDUNG :
*ukuran dan umur sebagai panduan sahaja.
Anda boleh dapatkan saiz yang tepat dengan
1.  Ukur dari dagu hingga ke pusat anak
2. kemudian tambahkan 2 inci
3. Pilih ukuran yang terhampir.

InshaAllah potongan itu sesuai untuk labuh depan dan belakang anak.

Best kan?

 

Additional information

Weight N/A
Warna

Putih Snow, Putih Nila

Saiz

, , ,